آیا دیالیز انتخاب خوب برای کودکان مبتلا به نفریت لوپوس

پنج شنبه 24 مرداد 1392
ن : lafee

آیا دیالیز انتخاب خوب برای کودکان مبتلا به نفریت لوپوس

آیا دیالیز انتخاب خوب برای کودکان مبتلا به نفریت لوپوس

آیا دیالیز یک انتخاب خوب برای کودکان مبتلا به نفریت لوپوس است؟ این یک واقعیت است که هیچ یک از بیمار می خواهد به تجربه دیالیز است، اما آن را تحت بعضی از شرایط خاص است.

بیش از 60٪ از کودکان مبتلا به لوپوس نفریت لوپوس نیاز به مداخله پزشکی را توسعه دهد. پس از شناسایی، بیوپسی کلیه سریع برای شروع درمان مناسب و جلوگیری از توسعه از نارسایی مزمن کلیه ضروری است. در درمانگاه، برخی از داروهای خاص مانند داروهای استروئید و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی خواهد شد معمولا استفاده می شود به بطور منظم احساس برخی از علائم. با این حال برخی از موارد به این داروها خوب جواب ندهد. گاهی اوقات، با وجود درمان تهاجمی و طولانی مدت کودکان مبتلا به نفریت لوپوس عملکرد کلیه خود را از دست بدهند. در این شرایط بیمار در هر دو روش همودیالیز یا دیالیز صفاقی قرار می گیرد تا زمانی که شواهد کمی و یا بدون فعالیت بیماری لوپوس که در آن نقطه آنها را برای پیوند کلیه، است که وضعیت در حال حاضر در بسیاری از کشورها حداقل ارجاع وجود دارد.

در اینجا ما می گویند درمان موثر است که با هدف صرفه جویی در کلیه ها با تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه، توانایی برای کمک به کودکان مبتلا به نفریت لوپوس به طور موثر جلوگیری از دیالیز است. اگر بیماران هنوز هم برخی از مقدار مشخصی از خروجی ادرار هستند و بدون هیچ علائم یا عوارض آشکار وجود دارد، سپس دیالیز ممکن است به تعویق افتاد. در این زمان، یک درمان موثر باید در زمان به بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

اگر کودکان مبتلا به نفریت لوپوس در برخی شرایط خاص مانند سطح پتاسیم سرم خود را بیش از 7mmol / L، یا سطح BUN بیش از 54mmol / L، و غیره، و سپس دیالیز فوری باید شروع شود. اگرچه درمان دیالیز بسیار ضروری است، آن است که یک روش طولانی مدت نیست. همین خاطر است که تنها می تواند جایگزین بخشی از عملکرد کلیه و آن است که قادر به جای کلیه های ما کاملا. بیماران کاهش برون ده ادرار پس از یک دوره از زمان گرفتن دیالیز، که نشان می دهد از دست دادن ادامه عملکرد کلیوی اطلاع می دهد.

آیا ذهن شما ترک بیشتر در مورد شرایط خود را در فرم زیر؟ گزینه های درمان طبیعی برای کمک به شما برای جلوگیری از و یا برای خلاص شدن از شر دیالیز می تواند با توجه به شرایط خاص خود را داده شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: لوپوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.